It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 15, 2017

Happy Convocation, Hafis!

Happy convocation Hafis!
Yeayyy, dah dapat master. Im happy for u, friend!
Hafis ni Guru Bahasa Inggeris kat ofis aku.
Baru masuk tahun lepas.
Umur muda setahun, dan masih bujang.
Sapa-sapa berkenan boleh hantar resume. Eh?!

Mulanya aku nak belanja Llao Llao kat Hafis.
Sekali Azha ajak aku celebrate convo Hafis sama-sama.
So boleh laa.. Bukan selalu pegi makan dengan mamat-mamat bujang ni.
So kitorang pilih makan Fish n Co kat IOI City Putrajaya untuk celebrate Hafis.



Depan aku - Azha
Sebelah kanan aku - Hafis.

Sila pilih nak yang mana. Aku jual kira timbang kilo je.
Murah.. Murah.. Murah!!
Hahaha!!  ^_*



Minta tolong Abam Remy Ishak yang keje kat Fish n Co tolong snap kan pic.
Seb baik pic i still nampak gegurl dan gojes. Tak kejunggg..
Heheh



Aku makan set ni. Ada ikan, ada ayam, nasi, salad.
Ayam tu grilled. Tapi sambal dia ala-ala sambal ayam penyet. Cuma tak pedas.
Sedap jugak laa..



Pas kenyang makan dinner, kitorang melantak Llao Llao pulak.
Makin gemok la aku woiiii >_<

Lepas tu kitorang makan Llao Llao lepak kat fountain luar IOI tu.
Lepak sambil gosip-gosip.
Puas lepak luar, kitorang jalan-jalan kat dalam pulak.
Sedar-sedar IOI dah nak tutup! Hahaha..
Seb baik tak kena halau dengan guard.

Anyway, aku doakan korang berdua berjaya dunia akhirat.
Semoga dapat sambung phd dan terus maju dalam karier korang.
Aamiin..


No comments :