It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 28, 2014

Sukan

Sukan sekolah anak-anak berlangsung pada 8 November di Stadium Mini Cheras.
Hari tu En Zul outstation ke Port Dickson, so aku sorang kena bawa budak-budak ni ke stadium.
Keluar rumah awal pagi, pukul 7am aku sampai di stadium, tapi stadium masih kosong.
Hanya beberapa orang je yang dah ada kat situ.

Oh, anak saya memang excited nak lari, Cikgu! Tu yang datang awal tu.

Memandangkan aku tengah mengantuk tahap puaka, so aku taip guna caption gambar je la. Malas aku nak cerita berjela-jela. Ngantuk siot!





Sukan dimulakan dengan perbarisan lintas hormat dari kontinjen sekolah.
Diiringi dengan kumpulan pancaragam. Not bad jugak la budak-budak ni main band.
Siap buat persembahan lagi. Comel je. Hahaha




Ni wakil kontenjen yang masuk balapan.
Budak yang tembun tu mungkin masuk acara lompat jauh gamaknya.
Sebab tengok besar je langkahnya.



Perbarisan rumah hijau - Rumah Tun Teja




Perbarisan rumah kuning - Rumah Tun Perak
Tema bunga matahari





Perbarisan rumah merah - Rumah Tun hape ntah..
Tema Ultramen kot.





Perbarisan rumah biru. Tema lori BN agaknya.





Hah, tu anak aku si Aleeya.
Sebab malas nak lari atas faktor badan menggajah, so masuk perbarisan je la.
Masa saringan lontar peluru pun awal-awal dah kalah.
Ntah hape-hape la budak ni.




Ada 4 buah rumah sukan.
Zaman aku dulu ada 5 buah. Dan aku rumah Zuhal (Hijau) masa sekolah rendah.
Tiap-tiap tahun jadi johan keseluruhan. Wahh.. Saja nak up rumah sukan sendiri.




Ni kontinjen rumah kuning. Kalau tengok macam ni, yang mana satu anak aku?

Kakak... Oh, kakak!!!!




Hah, sekali panggil semua "kakak" toleh.
Yang tak toleh tu mungkin kat rumah parents panggil dia intan payung kot. Muehehe..

Ni Ika tengah nebes nak sprint 4x200m.
Aku ada ambil video dia tengah lari. Tapi bila transfer masuk pc video jadi landscape plak.
Dah senget jenuh nak tengok.

Sebab sprinter ketiga lambat, so Ika sprinter yang terakhir terpaksa kejar laju-laju.
Tapi tak ada rezeki nak menang gold medal.
Tak apa la nak.... Janji lemak kau dah berkurang.




Orang masuk sukan (read : perbarisan jerrr) kepenatan.
Siannnnn... Padahal perbarisan cuma 15 min je.
Tapi penat dia macam masuk acara 1500m. Poyo.




My sweet sprinter.
Kesian.. Penat eh?
Tahun depan masuk jadi pom-pom girl je la ye nak..
Tak penat, janji boleh glamer pakai skirt & bulu-bulu warna warni.



No comments :