It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 25, 2012

Iklan : Alphabet Brooch

Ni aku nak tolong promote bisnes kawan-kawan.
Kalau ada yang minta tolong, aku tolong la.
Tu pun bergantung pada kelonggaran / keterluangan masa yang aku ada la.

Kali ni aku nak tolong promote kawan FB aku.
Nama dia Salbiah Naz Mansor (klik nama untuk ke link FB kak Sal).

Kak Sal ada jual Alphabet Brooch.
Murah je dia jual. Cantik-cantik brooch tu.
Ni aku amik gambar yang dia tagged kat aku.



Kalau brooch sahaja = RM1
Kalau nak sambung-sambung = 1 huruf RM2

Contoh : LIZA
Brooch RM1 + 4 Huruf (RM8) = RM9.

Murah kan?
Haaaa.. Ape lagi, sila la pilih nama yang korang berkenan.




Kalau nak kerongsang berwarna, harga nya masih sama.
Kerongsang yang berwarna je sama harga tau... Hurufnya masih putih berlian ye...
Kalau huruf yang berwarna, harga nya adalah harga lain.




Ok, yang ni pulak kerongsang dan huruf berwarna.
Harga kerongsang = RM1 (harga still sama)
Harga huruf = 1 huruf RM3

Still murah kan? =)





Haaa.. Kalau pakai, macam ni la kekdah nya.
Jadi bergantung-gantung kat bawah dagu.
Comel kan?




Kalau tempah panjang, kena guna 2 kerongsang.
Tujuan nya adalah, satu untuk pasang pada bawah dagu, dan satu lagi di gantung pada bahu.
Dapat bayangkan tak?


Cepat, sape berminat boleh klik pada nama Kak Sal kat atas tu.
Sila PM pada tuan tanah, kalau beli banyak mungkin boleh buat rundingan harga.
Kan, Kak Sal kan?




No comments :