It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 29, 2011

yeay... merdeka! eh, itu bahasa lama. bahasa baru adalah Yahoo.. INDEPENDENT!

yeayyyy..!!!

dah abis exam.. teringat mase budak-budak dulu, tiap kali abis exam mesti tak sabar nak bawak permainan masing-masing. ada yang bawa Snap, Uno Card, Uno Staco, Donkey, tutup botol pun jadi!



tapi exam kali ni berbeza sikit. bukan permainan bodoh tu yang aku dambakan, tetapi permainan menambah umat Nabi Muhammad yang aku nak selalu main!


wakakakaka...


minggu exam telah mengakibatkan kurangnya aktiviti ini. mungkin sebab aku penat baca buku (konon-kononnya! padahal jam baru pukul 9.30pm kau dah membuta!)


apa-apa pun, aku happy sebab exam dah abis. tak payah la aku nak stress fikirkan tentang exam.
tak elok kalau kita stress, susah nak dapat anak!
huhuhuh..


tahun depan aku repeat paper!
kompem result aku hancurrrrrrrrr...

No comments :