It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

been removed???

mengambil semula status fb dari seorang sahabat
(sori ek kak fazi, sbb x mintak izin. nnti i byr komisyen kat u. ngehngeh..)


i've been removed....
bunyi macam sedih je, kan usinnnnn...???
tapi pernah ke kite terfikir... kadang kala ada jugak respon mcm ni bile kite kena removed -->

"eh, mangkuk ni dah removed aku?? bagus! so aku masih lagi memegang title HATI SUCI sebab bukan aku yg jahat pegi removed dia, tapi dia yg removed aku! muahahaha"

memang la fungsi remove ni untuk tidak berkawan dengan mereka-mereka yang kita tidak suka. tapi aku rasa kalau manusia macam aku ni, bila dah tahap marah terlampau, baru la aku mengambil keputusan untuk meremoved seseorang tu. bukan simply-simply je aku nak removed orang. hati kawan-kawan perlu la jaga kan??
eh, sejak bila pulak pandai nak jaga hati kawan-kawan?


errr... agak-agaknya dah bape ramai orang yang removed aku ekkkk..??
lantak korang lah!


tapi kan, aku rase meremoved ni jahat level 3.
sebab aku ada buat jahat level 2!






AKU BLOCKED PROFILE ORANG YANG MENJENGKELKAN AKU!



muehehehe...


baru 9 orang je... yg terbaru aku blocked si HIDUNG PENYEK tu..
eh, ex-bf -ex-bf aku pun ada?? hehehe....

haaa... ni kategori jahat level 2.
kalau si hidung penyek tu removed aku, so dia jahat level 3.
aku jahat level 2 sebab aku blocked dia!
nasib la kan? siapa yang mula dulu kalau bukan kau?
u asked for it, remember?


AKU AKAN BALAS SEGALA PERBUATAN ORANG TERHADAP AKU!
BUAT BAIK AKU BALAS BAIK.. BUAT JAHAT, SENDIRI MAU INGAT LA KAWAN!!


jahat level 1??
jahat yang teratas sekali??
haaa.. yang itu aku belum buat lagi.
itu adalah jahat yang meremoved & memblocked profile, melempang dan meludah ke muka tuan empunya profile!


hahahaa.......

eh, esok aku exam.
pagi pukul 9am paper management.
petang pukul 2.15pm paper BM.
buku langsung tak baca.
mampos!

sebelum baca buku perlu dapatkan semangat dan aura dahulu, hokeh!






ABANGGGGGG...!!!! JOM SE ROUND!!! -sensored-

No comments :