It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 26, 2014

Final Exam 2013/2014



Bermula 5 Jun 2014 aku dah start exam.
Tahun ni adalah tahun paling menjahanam dalam hidup aku.
Bayangkan la, aku cuma amik 4 papers je.
Tapi semua assignment aku tak hantar, kelas tak pergi, PB ke laut!

So tanda-tanda nak repeat year seperti makin ketara kelihatan....
Bersedia la aku kumpul duit banyak-banyak nak bayar yuran untuk repeat year.
Pasal final project tu, please put it aside.
Aku sekarang nak pulun study untuk cover semua markah assignment aku.
Termasuk markah attendance aku (kalau ada laaa)

Memandangkan kat ofis aku banyak buang masa layan gosip retis & tengok Running Man,
maka sila hentikan semua kerja tak berfaedah untuk seminggu dua ni.
Sila tumpukan perhatian & masa untuk study dihujung masa ni.

Untuk kawan-kawan lain, i wish u gudluck lah!
Jangan jadi macam aku.
Tiap-tiap tahun ke laut je exam aku.

Huhuuuu.... Mati la akuuuuu!!!!



No comments :