It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 2, 2014

Untuk aku

Happy New Year to all!

Semalam nak up satu entri, tapi rasa malas pulak. Sepanjang hari duk melayang Running Man dalam bilik. Sejak aku cuti ni, memang cite tu je aku layan. Kiranya buat Running Man Marathon la ni. Siap copy video banyak-banyak dari 'supplier korean movie' aku. Hehee.. Tq Kak Saly.. Lain kali bagi lagi ye.

Asal masuk tahun baru je semua orang duk pasang azam baru. Pastu bagi masa selama setahun. Agak-agak selama 27 tahun hidup, berapa banyak azam yang dah berjaya dipenuhi? Kalau nak dikira dengan jari, hanya satu je yang berjaya. Tu pun amik masa bertahun-tahun nak berjaya. Masa umur 23 baru berjaya mencapai azam. Hahaha.. Azam nak kurus!

Lepas ni kena sambung pasang angan-angan balik. Eh, silap.. Kena sambung azam balik untuk kurus. Serius menangis meratap-ratap bila nengok gambar lama. Silap hari bulan boleh meroyan aku tengok gambar versi kancil tu. Sekarang dah versi gajah nokssss... Huhuuu...

So sekarang aku kena buang semua gambar Alex O'Loughlin tu. Dan gantikan dengan gambar aku. Pi tampal gambar versi kancil kan depan pc, kat dalam bilik tidur, dalam bilik air, dalam kereta, dalam purse. Paling penting kena print gambar tu besar-besar pi tampal kat meja makan. Kena kasi kuat semangat nak kurus balik. Kalau boleh tampal sekali dua-dua gambar versi kancil dan versi gajah kat sebelah. Mesti semangat nak kurus makin berkobar-kobar.



Nak kurus macam ni!!




Sama selim dengan meow... Ni versi kancil uollssss..




Peace yaw~




Makton menangis tengok gambar ni.... Y_Y












Arghhh!!
I'll kill you!!!
I'll kill youuuuuuuu!!!





No comments :