It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 8, 2013

[This entry may have some gross images. Please avoid/skip if u feel uncomfortable. Thanks ^_^] Testimonial untuk merawat kulit kaki

Ehem.. Ehem...

Ni nak kasi tunjuk testimonial ni.

Aku baru try product ni last week.

01/10/13 baru start consume product ni.
Kira-kira tarikh tragedi Oktober la konon-konon.
Hahaha!


Ni adalah hasil penggunaan selama seminggu ye..

SEMINGGU!!

So jangan expect hasilnya adalah kebabommm!!
Tunggu la kalau dah sebulan ke.. Setahun ke.. Kompem kulit kaki aku halus bak puteri lindungan bulan.
Kahhhhh!!





Sori ye anak-anak...
Gambar ni a bit gross. Mulanya nak taruk original size. Tapi aku sendiri rasa nak muntah tengok kaki sendiri.
So taruk saiz X-Large sudah.

Tak payah taruk gambar besar-besar. Kang korang tak lalu nak makan pas tengok kaki aku.



Besar gedabak gambar kaki mak kan??


Maklum la, mak kan saiz gajah!
Hihiii....

(jangan tanya kenapa ibu jari kaki aku berlubang. Tu namanya terpijak periuk api zaman perang jepun)

Aku masih tak berani nak sebut nama product ni.
Aku nak tunggu hasil kat area lain pulak (muka & kulit).
Kalau dah nampak hasil yang memuaskan hati aku, aku akan reveal nama product ni.
Bagi aku masa sebulan dua eh?
Kalau still slow hasilnya, aku akan gandakan usaha aku.
Janji ada hasil yang memberangsangkan untuk aku tayang kat korang.
Muahahaaa!!


Gambar ni aku dah email kat supplier yang aku beli product ni.
Sebab aku dah janji nak tunjuk kat dia hasil dari penggunaan product ni.

(poyo gila aku kan? siap berjanji bagai... padahal ahkak tu sikit pun tak heran dengan result aku. sebab ramaiiiiiii lagi orang yang dah guna product ni berjaya mendapatkan hasil yang diidamkan. Malah diorang pun dapat hasil yang tak disangka-sangka!! Means product ni banyak memberi manfaat pada diorang la. Ada yg nak cantik kat kulit, tapi dapat hasil kat rambut. Ada yang nak hasil untuk sembuhkan luka, tapi dapat hasil kat menses. Best kan?)


So setakat kulit kering kaki gajah aku ni, tak de sape herannnn!! Hahaha...












No comments :