It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 20, 2013

3G, please come!!!!

Tadi sejak pukul 1pm sampai la ke 3.30pm aku tak boleh nak online internet.
Jenuh aku on-off pc aku, ntah bape puluh kali restart ntah. Tapi tetapppp tak boleh nak online.
Aku kan bengap sikit bab IT ni, pastu sombong pulak tu.
Takde nak mintak tolong sape-sape, aku terus la meng-restart pc tanpa jemu.
Akhirnya sombong aku kecundang. Terus aku mintak Zamzuri tolong tengokkan.

Zam ni Pegawai kat ofis aku selaku Ketua Lapangan.
Tapi IQ dia dalam bidang IT ni dia dah habis master dah.
So aku mintak tolong dia tengokkan.
Dari pukul 3.30pm sampai la ke pukul 6pm masih tak berjaya.
Habis semua program dalam pc aku dia uninstall. Pastu terpaksa la install balik kan?
Takkan nak biar kejung pc aku tu macam tu je? Hahaha...

Aku pun tak paham apesal broadband celcom arini macam sewel sikit?
Aku try kat pc Fiza, boleh pulak.
Bila aku try kat pc aku balik, dia macam nak mintak dihempuk ke lantai je gayanya!
Keluar macam-macam error!
Sampaikan wi-fi pun terus tak detect!
Kesialan apakah ini???




Stress sampai tahap bertukar menjadi naga tasik Chini.



Dah la kebetulan arini aku memang kena bekerja menggunakan internet.
Masa ni jugak la internet nak buat pasal dengan aku.
Punya la macam-macam masalah keluar kat pc aku ni sampaikan Zam cakap, "kalau pc saya jadi macam ni, saya format je..."

Haaaa... Kauuuu!!! Punya la direct Zam perli aku.
Tak de nye nak berkias-kias.
Sound tepek je sedas kena kat dahi aku.
Hamboiiiii Zam... Kau tak takut kena carut dengan mak kat Twitter? Hahaha...

FORMAT PC?
Hadoiiii.. Teruk benar ke kewarasan pc aku tu?
Rasanya tak banyak pun software or program berat dalam pc tu.
Apetah lagi data-data melibatkan kerja-kerja hakiki.
Hanya sekadar movie dan game sahaja. Eh?

Hahahahahhaha!!!!!!


Nasib baik malam ni aku sesaje try bukak kat laptop aku, berukben ni boleh berfungsi dengan baik.
Kalau masih ting-tong jugak, aku campak masuk jamban & aku kasi flush je terus.
Setel.




2 comments :

Unknown said...

hehe saje je berukbank tu nak uji kesabaran.. :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.