It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 17, 2013

Serangan Virus Bertubi-tubi.

Minggu ni adalah minggu yang paling malapetaka pada aku.
Mana tak nya, minggu lepas aku demam, selsema & batuk. Itu pakej okeh!
Dah makan ubat pun still melarat sampai ke minggu ni.
Pastu tak pasal-pasal semalam mata kanan aku merah-merah.
Ingatkan sebab terlebih tidur (ok, bab kuat tido ni memang mak ngaku la).
Sekali sampai ke petang, sampai ke malam mata duk merah.
Siap gatal-gatal. Pagi ni tengok dah berjangkit ke mata sebelah kiri pulak.Stress mak tau....

Kalau aku tak tonyoh, kurang la sikit merahnya tu.
Tapi kalau aku tonyoh mata macam nak giling cili guna batu penggiling memang merah sesangat la.
Semalam kemain lagi merahnya. Macam jerangkung pun ada.

Eh, macam la penah jumpa jerangkung. Huhuuuu....




Pagi ni mak cuba sedaya upaya untuk tidak menggaru mata mak.
Dan mak berjaya mengurangkan kadar kemerahan. Hehehe...



Pagi ni aku nak ke klinik Warga. Nak mintak ubat yang paling kuat.
Sumpah aku merana nak tidur sebab hidung tersumbat.
Semalam aku balik kerja pukul 11.30pm.
Lepas mandi, dalam pukul 12 malam aku masuk tidur.
Tapiiiiiiiii.... Pukul 2.30am baru dapat lelap mata.
Itu pun sekejap-sekejap terjaga sebab selsema & batuk.
Eiiiiiiii.. Stress sangat tau!! Tu yang pagi ni tekad nak gi klinik walaupun aku malas.
Kalau dapat ubat selsema yang kuat tu, lepas makan seminit dua, terus tidur.
Pastu membuta tak sedar-sedar dah.

Jalan sampai terus 'jalan' sudah la.


No comments :