It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 15, 2013

Jangan biarkan MALAS bermaharajalela dalam badan!

Yuhuuu...

Rindu kat mak tak? Lama mak tak berblog. Rasa macam nak tutup terus je blog ni. Malas nak update apa-apa dah. Tu belum bab masak-memasak. Lagiiiiii la malas! Kalau bab carut-mencarut tu memang la ada, tapi belum sampai tahap nak update ke dalam blog laaaa....

Tak tahu la, sekarang ni memang busy sangat. Kadang-kadang balik lewat malam. Biasa la, mak kan kuli je. Bukan bos besar pun. Mak tengah nak kumpul cuti untuk exam ni. Mak ada 2 assignment yang belum siap. Tak tahu la larat ke tak nak siapkan assignment tu. Ikutkan hati mak yang keras kematu tu, macam nak biarkan je assignment tu tak bersiap. Tapi bila fikir-fikir balik macam rugi plak buat macam tu. Baik mak upah orang je buatkan untuk mak.

Ada sesapa nak amik upah siapkan assignment aku tak? Hehehe...

Dah lama aku tak jumpa Nadia. Last masa amik buku aku kat rumah dia. Selalunya dalam sebulan or dua bulan sekali aku keluar hang out dengan dia. Tapi sekarang ni masing-masing macam senyap je. Mungkin dia pun busy jugak kot. Takpe la, mungkin ada masa nanti boleh keluar sama dengan dia.

Aku sebenarnya tengah lenguh tangan ni. Sabtu lepas Cohort ada buat pertandingan futsal (staff lelaki) dan badminton (staff perempuan). Aku ni beregu dengan Saly. Baru main set pertama dah kalah. Hahaha.. Dasarrrrrr tak reti main! Walaupun aku cuma main 1 set game je, tapi lenguh nya satu badan weiiii!!! Memang penat. Even sekarang ni aku tengah taip entri ni pun dah hazab sangat rasanya. Macam nak tercabut jejari montok aku ni. Sumpah penattttttttt!

Ok la ye.. Aku memang ada benda nak cerita, tapi sebab jari ni lenguh sangat sampai ke bahu, maka aku hold la dulu ye.. Cisss, macam janji-janji yang lepas. Beriya nak cerita, asyik hold je memanjang. Hujung-hujung terus lupa nak cerita. Hahaha!

Daaaa~



No comments :