It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 18, 2012

Smack down

Semalam Ika kena buat kerja sekolah Matematik dia.
Dalam pukul 9.30pm dia dah mula mengada-ngada tak nak buat.
Alasannya sibuk nak main game. 
So aku buat syarat, siapkan page yang terakhir, then boleh main game dari jam 10pm sampai 11pm.

Lepas pukul 11pm, aku suruh diorang masuk tidur.
Aku pulak nak sambung online FB.
Dalam duk aku tengah online, terdengar suara Ika tengah menyanyi.

Wahhhhh..... Sajaknya mulut kau menyanyi.
Kan aku suruh tidur, bukan memekak!

Pastu Aleeya pulak menjerit-jerit ajak Ika main.
Ini tak boleh jadi. Makin bising pulak kat dalam bilik tu.
So aku senyap-senyap rekod aktiviti diorang ni.
Senang nak buat bukti kat En Zul yang anak-anak degil tak nak dengar cakap!




Jam menunjukkan masa 11.15pm

Duration
0.12 - Aleeya smack down Ika
0.31 - Ika membuat serangan balas
1.04 - Aleeya membenam muka Ika
1.06 - Aleeya memberi 'jurus' @ pukulan Abuuuugit!
1.13 - Aleeya sedar mereka diperhatikan oleh Mummyrazi.

Hahaha!



Lepas diorang sedar aku rakam aktiviti tu, terus aku pekik.


TIDO!!!!!!!! ESOK SEKOLAH!!!!!!!!!!!!



Aku yang stress,

No comments :