It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 14, 2014

Bisnes Baking - Ok tak??

Ni wasap aku dengan Leen kelmarin.

Errr... Sedap giler babeng?
Kalau macam tu aku nak makan sendiri pun takut. Hahaha...

Sekarang kan sara hidup dah tinggi. So kena la cari side income.
Aku dulu rajin baking, Leen selalu jugak promot kat kawan-kawan kat sekolah dia (thanks ye Leen laling).
Antara yang selalu order kek aku adalah Kak Pura & Kak Shida.
(tenkiu banyak-banyak! Muah.. Muah.. Muahhh)
Sejak bulan puasa tahun lepas diorang asyik tanya bila aku nak start baking.
Diorang nak repeat order kek aku.
Aku kan pemalas, so selalu la bagi alasan mongok-mongok kat diorang.
Alasan pindah rumah laa, dapur sepah-sepah la, ada kelas la, ada exam laa..
Padahal kau memang malas kan? Terus terang je la ngok!
(eh, motip membongok kan diri sendiri, kau dah kenapa? Haha..)

Ramai jugak kawan-kawan yang suruh aku buat bisnes baking ni.
Kak Ain, Kak Ifah, Kak Azlin..
So agak-agak kalau aku buat bisnes ni, ada orang nak beli tak??

So far belum pernah lagi orang mati lepas makan masakan aku.
So petanda baik la tu kan?

^_^








No comments :